JV Odefia

JV Odefia on joukkuevoimistelun uusin ryhmä, joka tähtää kilpailemiseen seuraavien vuosien sisällä. Joukkue on suunnattu 2015-2017 -syntyneille ja harjoittelee 2,5 tuntia viikossa. Ryhmän tavoitteita ensi vuodelle on kehittää voimistelun perustaitoja ja tutustua joukkuevoimisteluun. Tämän lisäksi Odefia esiintyy seuran näytöksissä.

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo, vaatteet, joissa on hyvä liikkua ja hiukset kiinni! Harjoittelu tapahtuu voimistelutossuilla tai paljain jaloin. Arvotavarat suosittelemme jättämään ensisijaisesti kotiin!

Kausimaksut:

Syyskausi: 26.8.-14.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 295€

+jäsenmaksu 30€ (jäsenmaksu on voimassa toimintavuoden)

Kausimaksu ei sisällä vakuutusta. Suosittelemme vakuutuksen ottamista omasta vakuutusyhtiöstä.

Harjoitukset:

Torstaisin klo 17.30-18.30

Sunnuntaisin klo 16-17.30

Tavastia-Areena, Hattelmalantie 25, L-rakennus

Arkipyhinä ei ole harjoituksia, ellei siitä erikseen ilmoiteta.

Mahdolliset korvattavat kerrat pidetään kauden päättymisen jälkeen.

Valmentajat: Siiri, Kerttu ja Venla

Huom! Tavastia-Areena on poissa käytöstä syyskuussa, sekä maaliskuussa noin 3-4 viikkoa ylioppilaskokeiden vuoksi, jolloin treenipaikka siirtyy muualle.