AKRO Hiput

AKRO Hiput on jo muutaman vuoden toiminnassa ollut ryhmä, joka kaudella 24-25 esiintyy ja kilpailee Stara-kisassa tai akrobatiavoimistelun 1-luokassa, sekä akropuilla. Tavoitteena on suorittaa Stara-merkkiä, sekä Kupari-merkkiä ja kehittyä akrobatiavoimistelijana eteenpäin. Ryhmään osallistuvan ei ole pakko kisata. Hiput osallistuvat myös seuran kevät -ja joulunäytöksiin.

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo ja vaatteet, joissa on hyvä liikkua. Harjoittelu tapahtuu paljain jaloin. Hiukset kiinni. Arvotavarat voi ottaa mukaan salin puolelle, mutta suosittelemme jättämään ne ensisijaisesti kotiin!

Harjoitukset:

Maanantaisin klo 16-17.30 Loimua-Areenan voimistelusali, Härkätie 17

Keskiviikkoisin klo 16.30-18 Tavastia-Areena, Hattelmalantie 25, L-rakennus, pukuhuone 2

Syyskausi: 26.8.-14.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 295 €

+ jäsenmaksu 30 € (voimassa toimintakauden, syksy 2024 ja kevät 2025)

Kisaaville voimistelijoille tulee kausimaksujen lisäksi kustannuksia mm. kisamaksuista, lisensseistä ja mahdollisista puvuista. Kisoja on maksimissaan 2 kaudessa.

Huom! Tavastia-Areena on poissa käytöstä syyskuussa, sekä maaliskuussa noin 3-4 viikkoa ylioppilaskokeiden vuoksi, jolloin treenipaikka siirtyy muualle. Tästä tiedotetaan ryhmän jäsenet.