TTA Plutot

TTA = TEMPPU-TELINE-AKRO

TTA Plutot on tarkoitettu 2016-2018 -syntyneille liikkujille, joita kiinnostaa telineillä teko, temput trampoliinilla ja permannolla, sekä kaikenlainen akroilu. Tuntien sisältö on pitkälti samankaltainen kuin aikaisemmassa ryhmässä TV Kieppi, mutta maustettuna akrobatiavoimistelulla ja temppuilulla. Ryhmän tavoitteita ensi vuodelle on oppia tekemään töitä yhdessä kaikkien ryhmäläisten kanssa, sekä oppia uusia taitoja ja tutustua erilaisiin tapoihin liikkua!

Ryhmään mukaan tuleminen ei vaadi aikaisempaa voimistelutaustaa. Tunneille mukaan juomapullo, pitkät hiukset kiinni ja päälle liikunnalliset, ihonmyötäiset vaatteet.

Ryhmä esiintyy seuran näytöksissä.

Syyskausi: 26.8.-14.12.2024, ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma)

Syyskausi: 125€ + jäsenmaksu 30€ (jäsenmaksu voimassa toimintakauden syksy 2024 - kevät 2025)

Harjoitukset:

TORSTAISIN KLO 18-19